♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

Khaas

آلــبـــوم جـــدیــد و فــوق الـــعـــاده زیــبـــای خـــاص با 3 کیفیت + پخش آنلاین

با حضور : محسن چاوشی ، فرزاد فرزین ، مازیار فلاحی ، علی اصحابی ، بابک جهانبخش ، پیام صالحی ، مهدی مدرس ، شهاب رمضان ، رضا یزدانی

ترانه سرایان : حسین صفا - یاحا کاشانی - مازیار فلاحی - سمیه کاویانی - محسن شیرالی - علی حسین زاده - امیر ارجینی - میثم یوسفی - سروش دادخواه 
  آهنگسازان : محسن چاوشی - فرزاد فرزین - مازیار فلاحی - علی اصحابی - بابک جهانبخش - علی حسین زاده - انوشیروان تقوی - شهاب رمضان - رضا یزدانی
  تنظیم کنندگان : کوشان حداد - انوشیروان تقوی - رامین مظاهری - نیما وارسته - سیروان خسروی - میلاد عدل خاص

Khas

3 320

دانلود یکجا

علی اصحابی نگاه تو

بابک جهانبخش دل سرد نشو از عشق

فرزدا فرزین خیانت

مازیار فلاحی لحظه

مهدی مدرس خوابم نمیبره

محسن چاووشی - هــا

پیلم صالحی بخدا عاشقت هستم

رضا یزدانی به دلم برس

شهاب رمضان جنون

Khass4

MP3 128

دانلود یکجا

علی اصحابی نگاه تو

بابک جهانبخش دل سرد نشو از عشق

فرزدا فرزین خیانت

مازیار فلاحی لحظه

مهدی مدرس خوابم نمیبره

محسن چاووشی هــا

پیلم صالحی بخدا عاشقت هستم

رضا یزدانی به دلم برس

شهاب رمضان جنون

KhasSs

OGG 64

دانلود یکجا

علی اصحابی نگاه تو

بابک جهانبخش دل سرد نشو از عشق

فرزدا فرزین خیانت

مازیار فلاحی لحظه

مهدی مدرس خوابم نمیبره

محسن چاووشی هــا

پیلم صالحی بخدا عاشقت هستم

رضا یزدانی به دلم برس

شهاب رمضان جنون


 

پخش آنلاین

.......................................

لطفا کمی صبر کنید تا اهنگ لود شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد