♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

عکس های شخصی سید مهدی رحمتی

عکس و بیوگرافی مهدی رحمتی












بیوگرافی سید مهدی رحمتی


سید مهدی رحمتی، متولد ۱۳۶۱ و در تهران در یک خانواده مذهبی چهار نفره بهدنیا آمد.

فوتبال را از سال ۱۳۷۱ و از مدرسه فوتبال شهیدقیانوری نازیآباد آغاز کرد.
جزو شاگرد زرنگهای مدرسه بوده و همیشه بانمره بالا قبول میشد، اما درس را تا دیپلم بیشترادامه نداده و به خاطر فوتبال و حضور در تیمهای شهرستانی، دیگر فرصتی برای ادامه تحصیل پیدانکرد.
فوتبال حرفه ای 
سال ۷۴ اولین قرار دادم را با تیمنوجوانان پاس امضا کردم و تا سال ۱۳۷۶درتمامی ردههای سنی این باشگاه بازی کردم.
پساز آن در تیمهای دخانیات، فجر سپاسی شیراز ، مس کرمان ، استقلال تهران وسپاهان اصفهان بازی کردم .
اولینبار که به استادیوم رفتم چهار سالم بود که بههمراه پدرم برای دیدن دربی حساس استقلال وپرسپولیس به ورزشگاه آزادی رفتیم و روز خاطرهانگیزی برایم رقم خورد، چون برای اولینبارجمعیت صدهزار نفری ورزشگاه را از نزدیکمیدیدم.
اولینبار که به تیم ملی دعوتشدم خیلی خوشحال بودم، چون بهآرزوی خود که پوشیدن پیراهن تیم ملی بود،دست یافته و رویاهایم به حقیقت تبدیل شده بود وتمام سعی و تلاشم این بود که جایخالی (احمدرضا عابدزاده) اسطوره دروازهبانیایران را پر کنم.
پدر و مادرم جزو مشوقان اصلیمن بودند، که تاثیر فراوانی در رشد من و رسیدنبه این جایگاه داشتند.
در ورزش الگوهای من آقایان ناصر حجازی، احمدرضا عابدزاده و حمیدبابازاده میباشند. چون این افراد هم از نظر فنی و هم اخلاقی دردوران بازی خود، جزو بهترینها محسوب میشدند و طی سالهای اخیر زیر نظر آنها خیلی چیزها یادگرفتهام. از نظر اجتماعی هم الگوی من جهانپهلوان تختی است.
توضیحات بیشتر :
مهدی رحمتی در فصل۸۷-۸۸ چند بازی درخشان از جمله دیدار با پرسپولیس در تهران داشت و همین نمایش ها بود که باعث شد تا رحمتی دروزاه بان اول تیم ملی باشد و با درخشش در بازیهای مقدماتی جام جهانی به خصوص در بازی با امارات در ابوظبی همه را به تحسین وادارد و برترین بازیکن آن دیدار شود.
او در ابتدای لیگ نهم دوباره به سپاهان بازگشت تا باز هم با امیر قلعه نویی کار کند. مهدی رحمتی سابقه عضویت در تیم ملی جوانان و تیم ملی امید را هم دارد و اینک پیراهن شماره یک تیم ملی را برتن دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد