♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

Mohsen Chavoshi - Santori

 آلبوم جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام سنتوری با 3 کیفیت + پخش آنلاین

.: تنظیم : اردوان کامکار ، شعر : ترانه مکرم ، امیر ارجینی ، حسین صفا :.

Mohsen Chavoshi - Santori

MP3 320

دنلود یکجا

سنگ صبور

تنها بودن

خیانت

من با تو خوشم

خلاق

پاییز

مسافرم

من با تو خوشم رمیکس

MP3 128

دنلود یکجا

سنگ صبور

تنها بودن

خیانت

من با تو خوشم

خلاق

پاییز

مسافرم

من با تو خوشم رمیکس

OGG 64

دنلود یکجا

سنگ صبور

تنها بودن

خیانت

من با تو خوشم

خلاق

پاییز

مسافرم

من با تو خوشم رمیکس

 

 

 


پخش آنلاین

............................................



  لطفا کمی صبر کنید تا اهنگ لود شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد