♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

Hell on Wheels 2011

دانلود سـریـال جدید ، اکشن و فــوق الــعـاده زیـبـای Hell on Wheels ( ارابه جهنم ) بـا لـیـنک مستـقیم 
 
|| یکشنبه هر هفته  ، کیفیت عالی Mkv 150MB ، تا قسمت 2 از فصل اول ، زیرنویس فارسی ||

Hell on Wheels 2011


ژانر : وسترن

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

محصول: شبکه AMC آمریکا

امتیاز: 8.3/۱۰

بازیگران : Anson Mount, Colm Meaney and Common

کارگردانان : Joe Gayton, Tony Gayton

خلاصه داستان : یکی نام سریال Hell on Wheels به معنای ارّابه جهنم هست که از اصطلاحی قدیمی گرفته شده . زمانی که آمریکا رو اصطلاحا غرب وحشی می نامیدند و تلاش برای به دست آوردن معادن طلا، تب داغی رو بین همه ی مردم اون مناطق ایجاد کرده بود . توی جاهایی که مردم جمع می شدند و بیشتر رفت و آمد داشتند صاحبان کافه ها واگنهایی از قطار رو به خودشون اختصاص میدادند و از اون برای ایجاد بار ، فروش مشروب و کارهای دیگه استفاده می کردند. افراد مذهبی و وابستگان کلیسا با این واگنها کاملا مخالف بودند و به اونها "Hell on Wheels" به معنای ارابه ی جهنم می گفتند. البته این اصطلاح امروزه تغییر معنی داده و Hell on Wheels به معنای افراد زبر و زرنگ که از پس همه کاری بر میان اطلاق میشه. که البته فکر میکنم توی این سریال یه جورایی هر دو معنی مصداق داشته باشه . شبکه ای که این سریال رو پخش میکنه هستش که احتمالا اکثر شما این شبکه رو با سریال خوش ساخت The Walking Dead میشناسید. هرچند نمیشه از The killing , Mad Men و Breaking Bad هم گذشت که همه اشون توسط این شبکه موفق تولید شدن.
همچنین برای ساختن این سریال بسیار بسیار خرج شده و یکی از حامیان این سریال هم جو بایدن معاون فعلی رئیس جمهور امریکا هستش!! از اون سریال هایی هست که مسلما سر و صدای زیادی رو به پا کرده و خواهد کرد.

در کل سریال هایی با ژانر وسترن به دلیل اینکه هزینه های هنگفتی رو می طلبن زیاد ساخته نمیشن ولی از محبوبیت فوق العاده ای هم برخوردارن. نمونه اش سریال Deadwood که از شبکه HBO پخش شد و در 3 فصل محبوبیت فوق العاده ای رو کسب کرد. این سریال هم به احتمال زیاد جا پای سریال Deadwoo
d خواهد گذاشت با این تفاوت که میتونید صحنه های اکشن، مشکلات سرخپوست ها و انقلاب داخلی امریکا رو هم بهش اضافه کنید.


 
http://dl.newmusic34.com/Baner/12970903351.gif قسمت 01 | زیرنویس فارسی

http://dl.newmusic34.com/Baner/12970903351.gif قسمت 02  | زیرنویس فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد