♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

Ebrahim Alizadeh - Darde Del

آهنگ جدید ، فوق العاده و شنیدنی ابراهیم علیزاده به نام دردِ دل ، با 3 کیفیت + پخش آنلاین

( مدیر اجرایی : مهرداد عباسی / ترانه ، آهنگ و تنظیم :  استاد پیمان امیدی / گیتار و سه تار : احسان قانعی )

Ebrahim Alizadeh - Darde Del

MP3 320

دردِ دل

MP3 128
دردِ دل

OGG 64

دردِ دل



زمان وایسا، تو وایمیستی         کمی آورم تر می شم
دارم هر ثانیه از قبل         از اون محروم تر می شم
با جوونم می دوم اما        ازم هر لحظه دور می شه
سرازیری ترین راه هم     واسم صعب العبور می شه
یه دنیام باشه باش می رم     ولی اون بی هدف می ره
یه مروارید ارزنده               فقط تویه صدف می ره
به دنبال کسی هستم               که معنیه یه زن می ده
نمی دونم چرا دنیا                  منو تحویل من می ده
واسه یک رده از عشقش          جهان و سرکشی کردم
تو که شاهد بودی دیدی        واسه اون خودکشی کردم

پخش آنلاین

...........................................


لطفاً کمی صبر کنید تا آهنگ لود شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد