♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

American Pie - Reunion 2012 Bluray

دانلـود فیلم جـدیـد ، کمدی و فـوق العـاده زیبای American Reunion محصـول 2012 آمریکا
( با دو کیفیت خارق العاده 720 و 1080 / با لینک مستقیم و کمکی / زیرنویس فارسی )
نقد و بررسی  / تماشای این فیلم برای افراد زیر 18 توصیه نمی شود

American Reunion


ژانر : کمدی

تاریخ انتشار : 6April 2012

امتیاز:7.3/۱۰

محصول : آمریکا

مدت زمان فیلم: 1 ساعت و 53 دقیقه 

کیفیت : CamRip - خیلی خوب

حجم: 350MB

کارگردان : Jon HurwitzHayden Schlossberg

بازیگران : Jason BiggsAlyson Hannigan and Seann William Scott

خلاصه داستان : دنباله ای برای سری فیلم های معروف شیرینی آمریکایی. داستان این قسمت (چهارمین سری) از جایی آغاز می شود که دوستان دبیرستانی سابق،  اکنون در اوایل سی سالگی خود هستند. آنها تصمیم می گیرند که باری دیگر، همدیگر را در شهر زادگاه خود ملاقات کنند که ..

http://dl.iran-media1.in/Baner/12970903351.gif دانلود فیلم با لینک مستقیم و با کیفیت 1080 ( 1.56Gb )

http://dl.iran-media1.in/Baner/12970903351.gif دانلود فیلم با لینک مستقیم و با کیفیت 720 ( 800Mb )

http://dl.iran-media1.in/Baner/12970903351.gif زیرنویس فارسی

http://dl.iran-media1.in/Baner/12970903351.gif دانلود فیلم از سرور اختصاصی بزودی ....



نقد و بررسی فیلم

American Reunion (تجدید دیدار آمریکایی)

یعنی واقعاً مادرِ استیفلر تمام این 13 سال گذشته را توی اتاق خود در طبقه ی بالای خانه گذرانده، روی صندلی راحتی اش لم داده، هر از گاهی رژلب صورتی رنگش را پررنگ کرده و منتظر مانده تا یکی از دوستان پسرش وارد خانه اش شوند؟ کم کم دارم برای این زن که مانند شمایل بسیاری از مادرهای آمریکایی ست نگران می شوم. وقتی اولین بار در فیلم «شیرینی آمریکایی/ American Pie» ظاهر شد، از آن زن های بلوند و جذابی بود که حسابی به ظاهر خود می رسند. این بار وقتی پسرش در طبقه ی پایین خانه میهمانی می گیرد و او هنوز هم ظاهر و رفتار سابقش را حفظ کرده، آدم را حسابی غمگین می کند. تصورش هم برایم وحشتناک است که این زن تمام این سالها همانجا نشسته بوده و مدام یقه ی باز لباسش را مرتب می کرده و هر از گاهی هم با طنازی طره ای مو از توی صورتش به عقب می فرستاده است.

American Reunion

انگار مادرِ استیفلر (با بازی جنیفر کولیج/ Jennifer Coolidge) و خود استیفلر (با بازی شون ویلیام اسکات/ Seann William Scott) در برهه ای از زمان گیر افتاده اند. بقیه ی اعضای گروه که دوران دبیرستان را با هم گذرانده اند و حالا سالهای اولیه ی دهه ی سی سالگی را پشت سر می گذارند، هر کدام به نوعی تغییر کرده اند. آنها تا این حد بالغ شده اند که وقتی سه نفر از پسرها تصمیم می گیرند سه روز زودتر از بقیه در شهر زادگاه خود دور هم جمع شوند و پیش از تجدید دیدار همکلاسی های قدیمی همدیگر را ببینند، اصلاً استیفلر را در جریان تصمیم خود قرار نمی دهند. آنها هنوز هم استیفمایستر (لقب استیفلر در دبیرستان) را دوست دارند اما خیلی خوب یادشان است که او در قرارهای قبلی چقدر برایشان دردسر درست کرده است.
American Reunion

فیلم های «شیرینی آمریکایی/ American Pie» محصول 1999، «شیرینی آمریکایی 2/ American Pie 2» محصول 2001 و «عروسی آمریکایی/ American Wedding» محصول 2003 آنچنان ما را با گروه بازیگران اخت کرده که دیدن این فیلم بیشتر مانند تجدید دیدار ما با دوستان قدیمی مان می ماند. با دیدن این فیلم اطلاعاتمان درباره ی همکلاسی های قدیمی به روز می شود. آز (با بازی کریس کلین/ Chris Klein) کارشناس ورزشی شده است و در یکی از شبکه های تلویزیونی فعالیت می کند. جیم و میشل (با بازی جیسون بیگز/ Jason Biggs و آلیسون هانیگان/ Alyson Hannigan) هنوز زن و شوهر هستند و پسربچه ی کوچکی هم دارند که در زندگی زناشویی به بن بست رسیده ی آنها، نقش مایه ی تسلا و دلگرمی را ایفا می کند. فینچ ( با بازی ادی کی تامس/ Eddie Kaye Thomas) ظاهراً ماجراجویی را پیشه ی خود کرده و هرگاه در کوهستان به سر نبرد، کلوب های شبانه ی خوش آب و رنگ را فتح می کند.
American Reunion

جیم با اینکه از آن آدم های سر به زیر است که دست از پا خطا نمی کنند، اما متوجه می شود نسبت به کارا (با بازی آلی کوربین/ Ali Corbin) اشتیاق شدیدی دارد. کارا دختر همسایه است که وقتی بچه بود جیم هر از گاهی از او پرستاری می کرد و حالا بزرگ شده و هوش و حواس مردها را می برد.

American Reunion

یکی از چهره های آشنای دیگری هم که در این فیلم سر و کله اش پیدا می شود، پدرِ جیم (با بازی یوجین لِوی/ Eugene Levy) است که اگر یادتان باشد علاقه ی شدیدی داشت پسرش را درباره ی مسائل جنسی و زناشویی راهنمایی کند. «تجدید دیدار آمریکایی/ American Reunion» فیلمی ست که به نظر می رسد ساختارش بر اساس اشاره به جزئیات قسمت های پیشین بنا شده است. اما این فیلم با پرداخت جسورانه به مسئله ی ابروهای پهن یوجین لِوی باب تازه ای در این زمینه باز می کند. وقتی یکی از دخترها به او پیشنهاد می دهد ابروهایش را کمی نازک تر کند تا چهره اش تغییر کند، یوجین لِوی ناراحت می شود و حالت تدافعی به خود می گیرد("ابروهام یه جورایی مثل نشونه ی مخصوص من میمونن"). البته دخترک موفق می شود بی اینکه تغییر چندانی در ظاهر ابروها به وجود بیاید، آنقدر از تار موهای ابروی او بچیند که برای پر کردن یک بالش کافی باشد!
American Reunion

جذابیت فیلم «شیرینی آمریکایی/ American Pie» در کم سن و سالی و بی تجربگی شخصیت ها بود. همه ی اتفاقات فیلم اولین تجربه ی شخصیت ها به حساب می آمد و آنها مانند اکثر نوجوان ها فقط در فکر رابطه ی جنسی بودند و کنجکاوی و اشتیاق نسبت به این مسئله فکر و ذکرشان را پر کرده بود. هنگام تماشای «تجدید دیدار آمریکایی/ American Reunion» احساس می کنیم این صحنه ها را قبلاً هم دیده ایم و حالت دژاوو برایمان پیش می آید، با اینحال فیلم باز هم حسابی برایمان خنده دار است.
من که بیشتر دفعاتی که خندیدم به خاطر کارهای استیفلر بود. شون ویلیام اسکات برخلاف شخصیت خود در این فیلم ها موفقیت های زیادی در حرفه ی خود کسب کرده و آنقدر عالی از پس ایفای نقش استیفلر برمی آید که باید گفت این نقش مختص او نوشته شده است. او حتی قادر است چهره اش را کاملاً تغییر دهد. آن چشم های باریک شده، نیش تا بناگوش باز و‌ تمرکز ترسناکش واقعاً با حالت عادی چهره اش متفاوت است. البته او هنوز هم مانند دوران دبیرستان شور و حرارت خود را برای اغواگری و ماجراجویی های عشقی حفظ کرده است. نبوغی که برای خراب کردن جت اسکی های آن دو عوضی توی فیلم به خرج می دهد واقعاً شایسته ی تحسین است!
American Reunion

چیزی که باعث بدنامی فیلم «شیرینی آمریکایی/ American Pie» شده بود، یکی از همان مواد اولیه ای بود که در این نوع شیرینی به کار می رود! این بار به نظر می رسد برای نوشتن گفتگوهای فیلم هم از همان دستور آشپزی استفاده کرده اند. در واقع به نظر می رسد فیلم «تجدید دیدار آمریکایی/ American Reunion» برای کسب موفقیت آنقدر روی تجدید خاطره ی فیلم های قبلی «شیرینی آمریکایی/ American Pie» حساب کرده است که به نظر من امکان دارد برای کسانی که فیلم های قبلی را ندیده باشند کمی احساس غریبگی به همراه داشته باشد. اگر از فیلم های قبلی این مجموعه خوشتان آمده، فکر میکنم باید این فیلم را هم ببینید. در غیر اینصورت، نظری ندارم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد