♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

Babak Jahanbakhsh - Man O Baron

آلبوم جدید , فوق العاده زیبا و شنیدنی بابک جهانبخش به نام من و بارون با 3 کیفیت + پخش آنلاین

.:: ترانه سرا : یاحاکاشانی/ بابک جهانبخش/ علیرضا پیروزی /محسن شیرالی / علی بحرینی ::.

.:: آهنگ و تنظیم : بابک جهانبخش ، پیام هوشمند ، کوشان حداد ، امیر فتحی ، علی واریان ، امیر فتحی ::.

Babak Jahanbakhsh - Mano Baron



MP3 320
دانلود یکجا آلبوم در یک فایل زیپ

همه دنیام
دیدنی شدی
ای دل

مواظب خودت باش

من و بارون

به خودت باختمت

ایده آل
اغرار

ای کاش


دوباره رمیکس
من و بارون با رضا صادقی



MP3 192

دانلود یکجا آلبوم در یک فایل زیپ

همه دنیام

دیدنی شدی


ای دل

مواظب خودت باش

من و بارون

به خودت باختمت

ایده آل

اغرار

ای کاش

دوباره رمیکس

من و بارون با رضا صادقی



OGG 64

دانلود یکجا آلبوم در یک فایل زیپ

همه دنیام

دیدنی شدی
ای دل

مواظب خودت باش

من و بارون

به خودت باختمت

ایده آل

اغرار
ای کاش

دوباره رمیکس
من و بارون با رضا صادقی

پخش آنلاین

...........................................


لطفاً کمی صبر کنید تا آهنگ لود شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد