♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

Benyamin Bahadori - Geryeh Mahe Kamel

آهنگ جدید و بسیار زیبای بنیامین بهادری به نام گریه ماه کامل با 3 کیفیت متفاوت + پخش آنلاین

( ترانه : فرید احمدی / آهنگ : بنیامین بهادری / تنظیم : نیما وارسته ، فرشاد فارسیان و علی منصوری )

Benyamin Bahadori - Geryeh Mahe Kamel



پخش آنلاین

...........................................


لطفاً کمی صبر کنید تا آهنگ لود شود


نظرات 1 + ارسال نظر
قطره پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:45 http://porseman.mihanblog.com/post/158

سلام اقا بهزاد اگه نگاه به این عکسها موجب تحریک بشه فکر کنم با من موافق باشی که اشکال داره
شاید بپرسی اونی که با این عکسها تحریک بشه دیگه خیلی...
ولی فکر کنم اقا بهزاد اون روزهای که بچه ها دنبال همین عکسها بودن و جمع میکردن رو یادته
شاید بگی که چی
میگم یه روز دنبال اون عکسها بودن ولی الان تو اینترنت دونبال...
اقا بهزاد راستی بزار یه طور دیگه خدمتت عرض کنم
یه روز حضرت زهرا سلام الله علیها در منزل بودن و طبیعی است که در منزل راحت باشن که یه فرد نابینا وارد منزل شد حضرت زهرا خودشو پنهان کرد برخی اعتراض کردن که او که نابینا است حضرت جواب داد من که نابینا نیستم و او رو میبینم
شاید معنیش این باشه که این دل خیلی ارزش داره هر چیزی ارزش اون رو نداره که وارد قلب من بشه
اقا بهزاد اونای که تو خارج هستن من نگفتم بی دین هستن اونها هم وظیفه مخصوص به خودشون دارن ولی حالا که خدا به ما لطف کرده در جای هستیم که مقداری رعایت میشه چرا فضای اونجا رو برای خودمون فراهم کنیم
اقا بهزاد گفته بودی که برا هر قشری مطلب میزاری سوالم اینه شما مسلمان و من هم شمارو دوست دارم طبیعتا به عقیده مسلمانیت هم پایبند حالا اگه کسی مخالف عقیده مسلمانی شما سخنی یا مطلبی بگه شما در وب قرار میدی
شاید بگی اره اقا بهزاد اونی که ارزش داره اینه که ما خشک رای نباشیم و در مقابل عقاید دیگران نرمش از خودمون نشون بدیم ولی طبیعیه که همه عقاید ها درست نیستن و بعضی مسموم هستن و عقل به ما میگه اگه یه چیزی مسموم بود نه خودت بخور نه به دیگران بده تازه اگه به دیگران بدیم نه تنها ما رو تشویق نمیکنن تازه میگن چرا به دیگرا معرفی کردی تا مسموم شد
اگه اشتباه میگم خوشحال میشم بهم بگی دوست عزیز
دوست عزیز تو این شبها یادی از من هم بکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد