♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

Habib - Full Album

دانلود تمامی آهنگهای حبیب به همراه بیوگرافی 


بیوگرافی - حبیب

حبیب محبیان بهتر شناخته با نام حبیب در سال 1331 هجری شمسی در شمران آذرباییجان به دنیا آمد. سه سال در رضاییه و چند سالی هم در تبریز زندگی کرده است و اصلتاً متعلق به رضاییه است. خانواده او هنرمند و علاقه مند به موسیقی بودند. برادران او گرچه به صورت غیر حرفه ای، ولی برای دل خودشان ویولون میزدند. یکی از آنها صدای خوبی داشته و آواز میخوانده است. حبیب هم از همان دوران کودکی به گیتار علاقه فراوانی داشته و تنها کسی هم که به راه موسیقی کشیده شد خود حبیب بود و با مخالفت های اعضای خانواده روبرو شد و به خاطر این کار تنبیه بدنی هم شده است، ولی عشق حبیب به این کار باعث نشد که از کار خود دست بکشد. دوران دبیرستان او مصادف با دهه شصت اروپا و پیدایش گروه بیتل ها (Beatels) بود که ذوق و شوق موسیقی را در وجود حبیب ایجاد کرد و باعث شد که به آموختن موسیقی و نواختن گیتار که ساز مورد علاقه اش نیز بود روی آورد. چند سال بعد طی تبلیغ رادیو و تلویزیون برای استخدام خواننده راهی آنجا شد تا در بین بیشمار شرکت کنندگان که حدود هشت هزار نفر بودند قرار بگیرد. پس از گذراندن مراحلی بسیار سخت مورد تایید داوران قرار گرفت و در بین شانزده – هفده نفر دیگری که در این مسابقه قبول شده بودند جای گرفت. دو سال در آنجا ماند و در طول این دو سال آموزش موسیقی هم میدید و زمینه پیشرفت حبیب داشت فراهم میشد که خدمت سربازی سرش را گرفت. به خدمت سربازی رفت و آموزشی را در کرمان و خدمت را در ارومیه گذراند.او در خدمت نیز جزء خوانندگان باشگاه افسران شد تا در کاخ جوانان برنامه اجرا کنند و این گونه از طرف کاخ جوانان رضاییه به تمام کاخ های جوانان سرتاسر ایران سفر کرده است. پس از اتمام سربازی با دختری به نام شادی ازدواج میکند که یک پسر هم به نام احمدرضا از او دارد که در ایران زندگی میکند. یک روز که شادی برای انجام کارهای روزمره در خیابان راه میرفته پایش پیچ میخورد و به علت این که بچه دستش بوده به زمین میخورد. 

او را به بیمارستان میبرند و به علت اشتباهی زدن آمپول کزاز در عرض بیست ثانیه او را میکشند. در همان زمان مادر حبیب هم که برایش بسیار عزیز نیز بوده فوت میکند تا این گونه دو خاطره ی بد در ذهن حبیب نقش ببندد. حبیب در سال 1356 اولین آلبومش را با عنوان "مرد تنهای شب" روانه بازار میکند. مرد تنهای شب آلبومی بود که بیشتر کارهایش همانند شعر، آهنگ و تنظیم از خود حبیب بود و با این کار توانست راه صد ساله را یک شبه تمام کند و محبوبیت زیادی بین مردم به دست آورد. او بیشتر آهنگ های این آلبوم را برای مرحوم مادرش و همسرش خواند تا این گونه درد دلش کمی آرام بگیرد. آهنگ هایی همانند "شهلای من" و "نگاهم" را به یاد همسرش خواند و دو آهنگ نیز به نام های "مادر" و خرس کوکی (ببار ای برف)" در سوگ مادرش خواند. با زن دیگری به نام ناهید ازدواج کرد که پسرش محمد که خواننده مطرحی نیز هست از همسر دوم ایشان است. 

حبیب علاوه بر خوانندگی آهنگساز قهاری نیز هست که علاوه بر ساختن آهنگ ترانه های خود اگر لازم بداند برای دیگر خوانندگان نیز آهنگسازی میکند. او استاد نوازندگی گیتار است و از معدود خوانندگانیست که در کارهایش از گیتار دوازده سیم استفاده میکند و در کنسرت هایش نیز یکی از نوازندگان گیتار خود اوست و در حین این که میخواند گیتار هم میزند. 

صدای حبیب یک صدای زیبا، لطیف، دلنشین و پر احساس است که قابلیت های فراوان صدایش او را به یک خواننده منحصر به فرد تبدیل کرده است. یکی از ویژگی های مهم و بارز صدای او لرزش خاصی است که دارا میباشد و در خواندن گام بالا طوری صدای خود را میلرزاند که به جرات میتوان گفت که هیچ خواننده ای قادر به این کار نیست و همین قابلیت ها است که او را جزء خوانندگان صاحب سبک کرده است. 

حبیب در طول آلبوم هایی که در زندگی هنری خود بیرون داده یکی از متفاوت ترین هنرمنداست. دو آلبوم اول او با نام های مرد تنهای شب و سلام همسایه که قبل از انقلاب منتشر شدند ریتمی آرام داشتند و بیشتر آهنگ های آن غمگین بودند. از سال 1360 به بعد که حبیب برای ادامه کار هنری به خارج رفت سه آلبوم به نام های آفتاب مهتاب، خورشید خانوم و همراز را بیرون داد که کاملاً با دو آلبوم قبلی متفاوت بودند ولی همه به سبک خود او خوانده شده بودند. آلبوم همراز آلبومی شاد بود و با آهنگسازی خود حبیب دسته بندی شده بود. آلبوم های آفتاب مهتاب و خورشید خانوم که بیشتر آهنگ های آن سنتی بودند خوانده شد با این تفاوت که آفتاب مهتاب شاد بود ولی خورشید خانوم غمگین. بعد از آن، آلبوم آخه عزیزم چی میشه منتشر شد که باز به سبک خاص و زیبایی خوانده شده بود. بعد از این آلبوم پرطرفدارترین سبک حبیب شروع شد. او آلبوم صفر را ساخت و بعد از آن بزن باران، کویر باور، خداوندا و خانه کوچک را منتشر کرد که بسیار خوب مورد توجه قرار گرفت ولی در دو آلبوم بعدی خود پسرش را هم به عرصه خوانندگی آورد که در این آلبوم ها که جوونی و خودشه نام داشتند، بیشتر آهنگ هایی با ریتم تند و امروزی را اجرا کرد که زیاد با سبک خودش هم خوانی نداشت. آخرین آلبوم او هم تا اکنون ایران بانو است که مخلوطی از سه آلبوم قبلی است، یعنی از لحاظ سبک خواندن، هم به سبک امروزی است هم به سبک قدیمی حبیب. 

بیشتر آهنگ های حبیب بر وزن اجتماعی هستند و نمونه های آن را میتوان از آهنگ های خداوندا، خانه کوچک، بنی آدم و ... نام برد. بعد از آن، آهنگ های سیاسی بیشتر کارهای حبیب را تشکیل میدهند و نمونه بارز آن را میتوان از آهنگ های افق، بزن باران، خرچنگ های مردابی، گلسرخی و ... نام برد. آهنگ های عاشقانه و دیگر آهنگ ها بقیه ی کارهای او را شکل میدهند.


 74 Habib - Sefr

Kesi Halam Nemiporseh
Sefr
Pariya
Mohtaj
Atash
Shahla
Shabe Siyah
[Mohtaj [Instrumental

75 Habib - Bezan Baranr

Marge Ghoo
Nafas
Bezan Baran
Koja Boodam, Koja Raftam
Dahol
Sardare Jangal
Mennat

 78 Habib - Kavire Bavar

Kavire Bavar
Kharchanghaye Mordabi
Gomshodeh
Madar
Hezaran
Bani Adam
Vaadi Eshgh
Sange Khara

79 Habib - Khodavanda

Khodavanda
Donya-Ye Baba
Hezaran Bar
Ofogh
Ghebleh Nama
Khaneh Viran
Khasteh
Rahe Shab

81 Habib - Khaneye Koochak

Album
Rasti Be Ke Manam
Dorooghe
Safar Bekheyr
Khabe Sorkhe Booseha
Man O To
Badbadakha
Khanehye Koochack

  81 Habib - Khorshid Khanoom

Bandari
Khorshid Khanoom
 Hamkhooneh
Gol Khooneh
Marde Tanhaye Shab
Golhaye Shad
Bigharar
Music

83 Habib - Javuni

Ghasam
Naaz Nakon
Bia
Doroogh
Javuni
Nazaninam
Maadar
Yaadet Nareh
Naameh
Monkan
Negaham
Gheir Toe
Vaghtesheh
Salam Hamsaayeh Haa
[Bia [Trance Mix
[Yaadet Nareh [Psychedelic Mix
[Salam Hamsaayeh [Club Mix

85 Habib - Khodeshei

Baroon
Setareh
Eshare
Lahzeh
Hegh Hegh
Khodeshe
Maro Baash
Shirin Va Farhad
Namazo Roozeh
Gheseyeh Eshgh
[Mardeh Tanhaaye Shab [Club Mix
Havayeh Gerye
Zendegi
Tanhai
Mardeh Tanhaaye Shab

86 Habib - Iran Banooi

Iran Banoo
Eidi Feat Mohammad
Setareh Ha
  Ghebleh
Lantarani
Azize Joonam Feat Mohammad
Azize Man
Mazloome Eshgh
Bad Badeh
Nasihat

Habib - Aftab Mahtab

Aftab Mahtab
Khoshgele Man
Golaleh
Azizom
Delam Daryaye Khooneh
Charkh O Falak

[Akhe Azizam Chi Mishe [Havaye Emam Zadeh

Ashegham
Bi To Delam Gerefteh
Emamzadeh
Akheh Azizam Che Misheh
Yarab
Yeh Moshteh Khak

Habib - Bot

Rafighanam
Hossein
Mehrvarzan
Bot
Khorshid
Shahre Marg
Gol
Music

Habib - Hamraz

Hamraz
Gheseh Mehrabooni
Bi Hoseleh
Eshghe Zendegi
Raz O Niaz
Shirin Shirin
Seda Faryad

Habib - Marde Tanhaye Shab

Marde Tanhaye Shab
Yarane Man
Shabe Jodaee
Madar
Gheseh Rooze Siyah
Negaham
Kherse Kooki
Shahlaye Man
Gham
Khabe Sorkhe Booseh-Ha

Habib - Mohtaj

Akhar_Azizam
Ashegam
Atash
Bi To Delam

Habib - Paria

(1)
(2)
(3)
(4)
(5)
(6)
(7)

Habib - Salam Hamsaye

Shame Ghariban
Salam Hamsayeh
Dela Barkhiz
Fasle Tazeh
Aaber
Hargez
Shabhaye Ghamabad
Zibatarin Taraneh
Lahzeha
Khana Khana

Habib - Safar

A01
A02
A03
A04
A05
A06
A07

Habib - Single Tracks

Habib - Abo Khaak
Habib - Baraan
Habib - Sara
Habib - Eshghe Khodai
Mohamad - Salam Azizeh Joonam


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 http://www.latin.blogsky.com

سلام دوست من شما هم وبلاگ خوبی داری واقا زیباست .اره دیگه بی پدرا انقدر فیلتر میکنند ادم از سایت درست کردن پشیمون میشه ..
با تبادل لینک موافقی؟
اگه دوست داشتی مو با اسم دنیای لاتین لینک کن و به من بگو شما رو لینک کنم

راستی یه وب دیگه دارم اگه خواستی اونم دنیای زیبای ماهواره و خنده بازار لینک کن

www.sh01.blogsky.com

منتظر نظر شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد