♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

Revolution - Series

دانلود سریال جدید , فوق العاده زیبا و دیدنی Revolution ( انقلاب ) محصول 2012 شبکه NBC

|| با دو کیفیت 480 و 720، فصل اول تا قسمت 01 ، زیرنویس فارسی ||

خالق : Eric Kripke (خالق سریال Supernatural) / تهیه کننده : J.J. Abrams (خالق سریال Lost)
کارگردان : Jon Favreau (کارگردان Iron Man)

Revolution 2012



ژانر : تخیلی و فانتزی

کارگردان : Jon Favreau

بازیگران : Billy Burke, Giancarlo Esposito, Tim Guinee, Maria Howell, Anna Lise Phillips, David Lyons, Zak Orth, J. D. Pardo, Graham Rogers, Andrea Roth, Tracy Spiridakos

تهیه کننده : جی جی آبرامز

تاریخ انتشار : 2012

محصول : آمریکا

امتیاز: -/۱۰

فرمت :Mkv

حجم : 140 – 270 MB

کانال پخش کننده : NBC

خلاصه داستان : داستان گروهی آدم که بعد از آخرالزمان و نابودی همه چیز سعی دارن به عزیزانشون برسن ظاهراً پانزده سال قبل از داستان سریال یه اتفاقی افتاده که تمام فن آوری های موجود از جمله کامپیوتری باتری و موتورهای ماشین رو از کار انداخته. و مردم محکوم به گذروندن زندگیشون بدون فن آوری شدن. نظم عمومی از بین رفته اکثر نقاط به دست شبه نظامی ها اداره می شن. خانواده ماتسون مالک قطعه ایه که می تونه کلید فهمیدن اتفاق پانزده سال پیش و همینطور برگردوندن شرایط باشه.

توضیحات : کارگردان این سریال Eric Kripke خالق سریال فوق العاده زیبا و پرطرفدار Supernatural است . باید اشاره کنیم در کنارEric Kripke افراد بسیار مشهور دیگری نیز در این سریال فعالیت دارن که میتوان به J.J. Abrams کارگردان سریالهای Lost و Fringe اشاره کرد . 

http://dl.newmusic47.com/Baner/12970903351.gif قسمت 01 با کیفیت 480 |  زیرنویس فارسی

http://dl.newmusic47.com/Baner/12970903351.gif قسمت 01 با کیفیت 720 |  زیرنویس فارسی

 



نقد و بررسی این سریال


 کارگردان این سریال اریک کریپکی می باشد ... شخصی که دوستداران سریال Supernatural به خوبی می شناسن .... تهیه کننده سریال هم که جی جی آبرامز می باشد که همه ما این شخص رو از سریال Lost می شناسیم ... مطمئنن سریال ها Supernatural و Lost دو سریال از بهترین ها هستند ... بنابراین از سریال جدید هم بر می آید که سریال فوق العاده و قوی باشه ...

Revolution 2012

مطمئنن خیلی از شما با خواندن خلاصه داستان یاد سریال Falling skies افتادین ( که یکی از بهترین سریال های تاریخ می باشد ) ... ولی باید بگم که تفاوت این سریال و سریال Falling skies این هست که در Falling skies : انسان ها با فضایی ها میجنگن ولی در Revolution : انسان ها با خودیا در گیر هستند ...
مصاحبه ای با جی جی در مورد این سریال انجام شده که نکته های مهمشو اینجا میذارم :


چه چیزی باعث شد با اریک در این سریال همکاری کنید؟
من از طرفدارای سریال سوپرنچرال هستم.و از اریک خوشم میاد.وقتی با ایده این سریال سراغ کمپانی ما اومد ما بسیار خوش حال شدیم .
سریال هایی مثل لاست و سوپرنچرال طرفداران خیلی وفاداری دارند.فکر میکنین این دو گروه طرفدار ها در این سریال کنار هم جمع میشوند؟
ما در حال حاضر به این فکر نمیکنیم.خیلی خوشحال میشیم که طرفدار های لاست و سوپرنچرال سراغ این سریال هم بیایند ولی تنها چیزی که الان بهش فکر میکنیم اینه که بهترین راه برای گفتن این داستان چیه و چجوری میخوایم پایلوت رو بسازیم.

چه ویژگی از نوشته اریک شما رو به خودش جذب کرد؟
این که نوشته اش زندس.وقتی میخونیش مثل یه فیلم در ذهنت تصویر میشه. و این که به رابطه های بین شخصیت های داستان ، زندگی گذشتون و انگیزه هاشون خیلی اهمیت میده.من به شدت منتظر کار کردن باهاش هستم و خیلی از این که قراره به عنوان تهیه کننده در ساخت این سریال حضور داشته باشم هیجان زده ام.و البته هر کمکی هم که بتونم به اریک میکنم.هرچند اریک به کمک من برای ساختن یه سریال عالی احتیاجی نداره.

بازیگران سریال و نقش اول :

Giancarlo Esposito
که او را قبلا در نقش گاس در سریال Breaking Bad دیده ایم ، نقش Capt. Nevilleرا بازی خواهد کرد ، یک ارتشی سرسخت با رفتاری بزرگوارانه.او کسی که به نظر می آید نیست.

Revolution 2012

........................

Tracy Spiradakos

Revolution 2012

......................................

Graham Rogers

Revolution 2012

........................................

Anna Lise Phillips

Revolution 2012



پوستر ها و عکس هایی از سریال :

Revolution 2012


Revolution 2012

Revolution 2012

Revolution 2012

Revolution 2012

Revolution 2012

Revolution 2012

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد