♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

موزیک ویدیوهای قدیمی و خاطره انگیز ۱۸

 دانلود موزیک ویدیوهای قدیمی

سیاوش قمیشی : قایق



http://www.mediafire.com/?png6jm565huzwnl

نظرات 21 + ارسال نظر
عاطفه چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:45

سلام به به بالاخره تشریف آوردید خوش گذشت

سلام جانم مگر مسافرت رفتیم که خوش بگذره

عاطفه چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:08

شما هرجا باشی نمیذاری بهت بد بگذره

اگر نشد جواب بدم سریع ببخش سرم شلوغه

عاطفه چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:56

کاری ندارم برو به زندگیت برس

زندگی ما را شما دوستان میسازید
"دوستی"سبزترین حادثه است.
هردودستم به دعا برمیدارم...تاهرآن جاکه خوشی هست،توآنجاباشی
امیدوارم وبلاگ ما رو فراموش نکنید.

عاطفه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:06

امیدوار باش فراموش نمیکنم

هاهاهاها باشه سوال دانشجو هستی؟
(گنجشک میخندد،به اینکه چراهرروز بی هیچ پولی گندم برایش میپاشم،من میگریم به اینکه حتی او هم محبت مرا ازسادگیم میپندارد.. . . !!!)

عاطفه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:02

آره
پولاتو بریز تو قلک جم کن واسه آیندت تو این گرونی گندم میریزی واسه گنجشک که چی بشه اون خودشو سیر میکنه

حرف بچه رو زمین نمیزنم باشه
چه رشته ای کجا میخونی؟

عاطفه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:54

سوالات داره زیاد میشه ها

نمیخوای جواب نده مگر دستت رو پیچ دادمه میخوام جواب ندی

عاطفه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:18

چرا عصبی میشی حالا

اخلاق من این جوری هست خودت رو خیلی میگیری بدم میاد فکر میکنی کی هستی هیچی

عاطفه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:31

نمیخوای تغییر بدی اخلاقت

نه برای چی دلیلی نمی بینم

عاطفه شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:31

خودت میگی اخلاقم تنده زود عصسی میشی

از کسانی که خودشون رو بالا میگیرن بدم میاد بهشون هم میگم که بهشون بربخوره مثل بعضی

عاطفه شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:36

حالا ما شدیم بعضی ها
نه بابا بالا کدومه ما همین پایین مایین ها هستیم

شما؟ مگه چند نفر هستین! آره تو گفتی من هم باور کردم

عاطفه شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:49

از استراژدی خودت استفاده کردم
باور کن

چطوری باور کنم چیرو باور کنم

عاطفه شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:03

بگذریم
کتابای دوم دبستانت شروع کردی؟

آره کوچولو شاید قد و هیکلت بزرگ داری ولی ازت معلومه مغز ..... داری
تو فکر میکنی جنیفر هستی؟

عاطفه شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:19

بگو راحت باش چرا نقطه چین میذاری
من فک نمیکنم جنیفر هستم من مطمعنم که خودم هستم

عکستو برام میفرستی
سوال تو براچی ته؟ میخوام ببینم کیه داره این قدر خودشو میگیره

عاطفه شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:44

یه بنده خدا شایدم یه فرشته شایدم شیطان

نترس نمی خندم بهت فرشته یا شیطان

عاطفه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:47

خب تو عکست بفرست

من عکسم داخل یکی دیگه از وبلاگهام هستش تو عکس بفرست تا آدرس رو بهت بدم چرا این قدر میترسی مگر میخوام بخورمت

عاطفه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:34

خودتم داری گرو کشی میکنی میگی بفرست تا آدرسو بدم
آره خب شاید خوردی اون وقت کی پاسخ گو هست

بابا توکی هستی دیگه ما مثل شما تهرانی ها آدم خوار نیستیم

عاطفه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:25

جنوبی هستی؟

آره

عاطفه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:16

برو دو تا رایتل بخر یکیشو تقدیم کن به من بعد میتونی منو ببینی
باشه

بابا تو خیلی تو فیلمی کوچولو
برو برو به زندگیت برس ولی خیلی الافی
گودبای فیلمی

عاطفه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:59

دیکته شب نمینویسی
علاف نه الاف یه غلط داشتی میشی 19
بابای

ولی تو 20 هستی البته از لحاظ علافی یا الافی برو سرتو بزن تو دیوار همین جوری خیلی بچه هستی
هاهاهاهاها بوس میدم بهت چون خیلی کوچولو هستی عکس خوب ندادی ولی اگر هوس کردی بگو آرس وب برات بفرستم عکس رو نگاه کنی

عاطفه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:29

بدی نگاه میکنم

بروزترین وبلاگ جوشکاری
http://welding-engineers.blogsky.com ‏ مهندسان جوش

عاطفه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:52

اسم وبلاگت دیده بودم ولی هیچ وقت بازش نکردم
دکا
شاید وبلاگت به دردم بخوره
موفق باشی

گودبای کوچولو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد