♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

عکسهای کنسرت بنیامیــــن

کنسرت سه ساعته آقای خواننده
«بنیامین» با «سهراب پاکزاد» همه را غافلگیر کرد

کنسرت بنیامین جمعه شب با غافلگیری‌ها و اتفاقات مختلف در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد تا دوستداران این خواننده باز هم با هنرمند مورد علاقه‌شان دیداری تازه کنند. این برنامه با بیست دقیقه تاخیر و در میان استقبال ویژه دوستدارن بنیامین آغاز شد که این خواننده حدود سی قطعه را در اجرایش روی صحنه برد و توانست شب باشکوهی را برای دوستدارانش بسازد.

از جمله غافلگیری‌های این برنامه حضور نابهنگام «سهراب پاکزاد‌» بود که در اواسط برنامه به صورت ناگهانی روی صحنه آمد و قطعه «گریه در ماه کامل» را به صورت دو صدائه با بنیامین اجرا کرد.

این غافلگیری باعث شد حال و هوای برنامه عوض شود و دوستداران این خواننده غافلگیر شود. همزمان با شروع کنسرت این خواننده ریمکسی جالب از این خواننده روی اینترنت منتشر شد که در آن سی قطعه‌ای که این خواننده در برنامه‌اش اجرا کرد، در اختیار کسانی که در سالن نبودند قرار بگیرد.

از جمله مهمانان این برنامه می‌توان به «فرید احمدی» اشاره کرد که از سوی محسن رجب‌پور به حاضرین در سالن معرفی شد. رجب‌پور در بخشی از صحبت‌هایش نیز ار هواداران همیشگی بنیامین که در سالن حضور داشتند تشکر و قدر دانی نمود.

در انتهای این کنسرت نیز اتفاقی جالب توجه باعث شد که انتهای برنامه پایانی ویژه را به خود ببیند. همزمان با اجرای قطعه آخر از بالای سن، برگ‌های پائیزی بروی بنیامین و گروهش ریخته شد تا فضایی به شدت حسی و جالب در سالن بوجود بیاید و اجرای ویژه بنیامین با این پایان بندی جالب، ویژه‌تر و جالب‌تر به نظر بیاید.

تنها نکته منفی این برنامه حضور و رفت و آمد بی‌مورد عوامل اجرایی سالن بود که در برخی مواقع باعث شد حاضرین در سالن به این رفت و آمد‌های بی‌جا اعتراض نمایند.





























نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد