♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

Hossein Tohi - Chejoori Mikhai

     این آهنگ تقدیم به جوجه اردک چاق زشت   

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حسین تهــی به نام چجوری میخوای؟ با 3 کیفیت + پخش آنلاین

Hossein Tohi - Chejoori Mikhai

 
پخش آنلاین

...........................................


لطفاً کمی صبر کنید تا آهنگ لود شود

نظرات 10 + ارسال نظر
عاطفه جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:18

سلام
حالا چرا من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم
میخواستم ببین شما جوجه اردک چاق زشت هستید که شما هم لطف کردید جواب دادید

عاطفه شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:47

ولی منظورت با من بود

خوشم میاد خودت اطلاع داری که جوجه اردک چاق زشت هستی
کجای منظورم با تو بود فدات من متوجه نشدم!

عاطفه یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:03

ترسیدی
غلاف کردی؟

آخه جوجه اردک زشت تو کی هستی که من بترسم تو عددی نیستی کوچولو

عاطفه یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:49

چاق از قلم انداختی
تعارف نکن یه گنده باقالی هم میگفتی دیگه

حرفی که میخوای بزنی اول بسنج بعد ولکن کوچولو
این رو یاد نگرفتی که بادم شیر نباید بازی کرد

عاطفه دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:59

وای تورو خدا اینجوری حرف نزن من میترسم

نترس کاری باهات ندارم

عاطفه دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:18

نمیتونی هم داشته باشی

دیگه گوه زیادی نخور

عاطفه سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:43

خیلی بی ادبی واقعا متاسفم

فدات شما حرف میزنید ما که جواب میدیم بی ادب میشیم خیلی خوب هست من برای شما متاسف هستم

عاطفه سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:21

من اینجوری حرف میزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من فدای جوجه اردک چاق زشت خودم بشم دیگه اگر اینجوری نبود پس حتمآ اونجوری بود نبود

عاطفه سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:59

سرمو با سنگ میشکونی تو دامنم گردو میریزی
بسه انقد هندونه زیر بغلم نذار

فدات بشم تو چقدر دختر خوبی هستی
آخه حرفهات نیش داشتن من هم جواب دادم گریه نکن
جوجه اردک چاق زشت کوچولو

عاطفه سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:50

کجاش نیش داشت؟؟؟؟؟
زیادی حساسی

باش دیگه زحمت نکش ممنون از نظرات که دادی اگر میشه فقط وبلاگ رونگاه کن بازهم دم شما گرم
چاپلین به دخترش نوشت:
تا وقتى قلب عریان کسى را ندیدى بدنت را عریان نکن, هرگز چشمانت را براى کسى که معنى نگاهت را نمىفهمد گریان نکن, قلبت را خالى نگاه دار و اگر روزى خواستى کسى را در قلبت جاى دهى سعى کن فقط یک نفر باشد,
به او بگو:
تورا کمتر از خدا و بیشتر از خودم دوست دارم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد