♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

زیباترین و جذاب ترین زنان معروف عرب

زیباترین و جذاب ترین زنان معروف عرب


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:20

چه جیگرهایی هستند. اسم اونها رو مینوشتی بهتر بود.

سلام باشد پیگیری خواهم کرد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:56

خوشگل ندیدی آقابزرگ
واقعا اینا قشنگن ؟!
حالا پی می برم به حرف دکتر شریعتی :
زنی که زیبایی اندیشه پیدا کرده باشد ، زیبایی ظاهرش را به نمایش نمی گذارد
شاداب باشی

سلام خودت رو معرفی نکردی
آقا یا خانم‎‎(x‎)‎
من به نظر شما احترام میگذاری

(خداوندا من با تمام کوچکیم یک چیز از تو بیشتر دارم وآن هم خدای است که من دارم و تو نداری ) "دکتر شریعتی"

sara سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:29 http://vorojak-u0blogsky.com

سلام آقاااااااااااااا
متشکرم بابت احترامت بنظرم
ممنون از بابت جمله ی قشنگ دکتر شریعتی

سلام عزیز
قابل نداشت جیگر طلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد