♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

Afshin Asadi - Delam Mige

 آهنگ جدید و بسیار زیبای افشین اسدی به نام دلم میگه , با 3 کیفیت + پخش آنلاین

( ترانه : سیامک مرادی / آهنگ و تنظیم : افشین اسدی / میکس و مسترینگ : فریبرز خاتمی )

Afshin Asadi - Delam Mige



پخش آنلاین

...........................................


لطفاً کمی صبر کنید تا آهنگ لود شود

نظرات 3 + ارسال نظر
عاطفه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:50

سلام سرت شلوغ شده
جیگر طلا زیاد داری

sara شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:59 http://vorojak-u.blogsky.com

آقا بهزاد
فک کنم عاطفه جون ناراحت شدن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میخواین من حذف شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
نه شما ناراحت نشین من درخواست مدیریت رو برای شما فرستادم. ایمیت رو چک کن

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:45

ایمیلمو چک کردم
از شما چیزی نبود
sara

دوباره برات میفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد