♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

Hamid Mohammadi - Episode 14 [Demo

دمو قسمت چهاردهم آهنگ جدید ترنس و فوق العاده زیبای حمید محمدی + پخش آنلاین

| از هفته آینده منتظر ترنسهای زیبایی از حمید محمدی باشید |

Hamid Mohammadi - Episode 14



پخش آنلاین

...........................................


لطفاً کمی صبر کنید تا آهنگ لود شود

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:27

سلام
خب یادم رفت اسم بذارم
چیرا عصبی میشی؟
بیبشید
sara

اشکال نداره

[ بدون نام ] دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50

سلام
نه خب ترو خدا میخوای اشکال داشته باشه؟!
بله من دائم دارم میلم رو چک میکنم بخاطر کارام
اما میل نا آشنا نداشتم
sara

سلام
مگه کارت چیه که میل چک میکنی
راستی دانشجو هستی
کجای ایران زندگی میکنی
اگر دوست داری جواب بده

sara چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:58 http://vorojak-u.blogsku.com

سلام سلام
نویسنده هستم ولی ی عالمه ایده و کار دارم
بلی دانشجوام
سال دوم رشته مدیریت بازرگانی
تهران
sara

علیک عالیه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:24

علیک یعنی که چی؟!
سرت از من شلوغتره؟!
واقعا که !
مرسی
هم ایده میدم هم میشنوم
ولی میگن ایده هام بکره
sara

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد