♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

Mohsen Yeganeh - Ye Hafte Be Eyd

این هم عیدی به تمامی شما بازدید کنندگان عزیز

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی محسن یگانه به نام یه هفته به عید با 2 کیفیت + پخش آنلاین
|| به همراه متن ترانه این آهنگ فوق العاده زیبا ||

Mohsen Yeganeh - Ye Hafte Be Eyd



Music
MP3 320 kb/sMP3 128 kb/s
DownloadDownload

 یه عمری رو لبهام پر از خنده بود / تا کی باید این نقشو تمرین کنم
یا هر سالِ تحویل بگم پیشمی / تا کی باید این فکرو تلقین کنم
دارم درد و دل می کنم گوش کن / چقدر حرف دارم که خالی بشم
چه حرفایی رو توو خودم ریختم / ببین از نبوده تو چی می کشم
میگن سایه ی من شبیه ِ توئه / آره تکیه گاهم همین سایه بود
ولی از همون بچگی دردِ من / نگاهای سنگینِ همسایه بود
تهِ هر زمستون یه هفته به عید / یه چیزی توو این سینه چنگ میزنه
شاید ترکشایی که سهم تو شد / یکیشون هنوز کنجِ ذهنِ منه
توو این سالهایی که بی تو گذشت / همش با خودم از تو حرف میزنم
من از آخرین لمسِ آغوشِ تو / هنوز بوی باروت میده تنم
شاید یادمون نیست اون موقها / توی خونه موندن که کاری نبود
یا رقصت میونِ یه میدونِ مین / واسه عکسای یادگاری نبود
یه مشت گل میارم سر خاک تو / که تو حس کنی دنیا توو مشتمه
دوباره به خوابم بیا حس کنم / وجودت هنوز مثلِ کوه پشتمه
مثه بچه ها هی زمین خوردم و / رو پاهای خستم بلند میشدم
کی مردونگی رو بهم یاد داد / که از بچگی مرد بار اومدم


 

پخش آنلاین

...........................................


لطفاً کمی صبر کنید تا آهنگ لود شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد