♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

فریب از شهرام شکوهی

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهرام شکوهی به نام فریب با 2 کیفیت

( ترانه سرا: پریا صوفی پور و شهرام شکوهی - تنظیم: امیر حسین کاشانیان

میکس و مسترینگ: گرشا رضایی

نوازندگان: امیر حسین کاشانیان - گرشا رضایی - نیما غفاری )


http://dl.yazd-music37.in/Single/1392/Mehr/23/Shahram%20Shokoohi%20-%20Farib.jpg  


دانلود آهنگ با کیفیت 320 KB
  Shahram Shokoohi - Farib

دانلود آهنگ با کیفیت 128 KB
  Shahram Shokoohi - Farib


نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

تی شرت محرم

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.


منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

با تشکر
جوان بازار

تو گوگل بزنی
جوان بازار
اولین سایت به ما میرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد