♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

حاج سید مهدی میرداماد شب چهارم محرم الحرام 92 رزمندگان قم

حاج سید مهدی میرداماد شب چهارم محرم الحرام 92 رزمندگان قم


  


سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی با موضوع سبک زندگی حسینی

وقتش شده که هستی خود را فدا کنیم - مناجات

من کیستم حر گنه کار تو هستم - روضه حضرت حر علیه السلام

ای کعبه ی دل کوه صفا زمزم غفران ، من حر پشیمانم و شرمنده ی احسان - دم

با یه دل زار اومدم ، من گنه کار اومدم  - زمینه

بنده ی شرمنده از راه ، آمده سوی تو ای شاه - نوحه

همه هستم فدای تو ، همه هستم برای تو - سنگین

دعام اینه دلای محزون ، یک شب جمعه همه مجنون - واحد

حر نام آور به درگاه تو آمد سر به زیر ، یا حسین دستم بگیر - دودمه

میدونم نوکری بلد نیستم ، میدونی این قدا که بد نیستم - شور

جا موندم باز از قافله ها ، کشته منو فاصله - شور تقدیم به شهدا

روضه امام مجتبی و حضرت زهرا سلام الله علیهما

 



نظرات 1 + ارسال نظر
ارلا جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:13 http://sadaf1000.blogsky.com/

شمــــــــــــــــــــــــــل لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد