♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

دانلود سریال شوخی کردم مجموعه اول

 دانلود سریال جدید و بسیار زیبای شوخی کردم
 قسمت های اول و دوم از مجموعه اول اضافه شد
دانلود سریال جدید شوخی کردم  

موضوع (ژانر) : طنز

کارگردان : مهران مدیری

 فرمت : MKV

 حجم : 400 مگابایت

هنرپیشگانفرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، احمد مهران‌فر، شهرام حقیقت دوست، هادی کاظمی، رسول نجفیان حامد میرباقری، الهام پاوه نژاد، مصطفی طاری و ….

خلاصه فیلم بعضی آدمها کلا همینجوری هستن ، یعنی هر چی میشه، هر چی میگن، هر چی مبینین رو، کلا همونجوری میگن و میبینن که هست ، بعضی آدما خلاقن!…حالا این یا به خاطر گردو اِ … یا به خاطر ژنِ پدرِ خدابیامرزشون… مجموعه شوخی کردم یک مجموعه طنز شامل آیتم های متنوع با موضوعات مختلف اجتماعی ، فرهنگی و … است ، هر دی وی دی از موضوعی مستقل برخوردار بوده و موضوع اولین مجموعه خلاقیت ( دروغ ) است …

توضیحات : شوخی کردم نام جدیدترین سریال مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. سریال شوخی.کردم  بیش از ۶۰ بازیگر تلویزیونی و سینمایی دارد که در یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند. این مجموعه در قالب آیتم‌های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می‌پردازد و لوکیشن آن که واقع در سوله‌ای است که دکورهای متفاوتی را تجربه می‌کند.



لینکهای دانلود :

لینک مستقیم (موقتی)  | آپلود بوی | فایل مانی | رود فایل | داواس

جهت راحتی شما کاربران هر دو قسمت این سریال در یک فایل ادغام شده است


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد