♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی
♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

♥ TAGHDIR MUSIC ONLINE ♥

عاشقان شادمهر عقیلی

Jennifer Lopez - What I Call Love

آهنگ جدید و فوق العــاده زیبای Jennifer Lopez  به نام What I Call Love با 2 کیفیت


Jennifer Lopez - What I Call Love  


Music
MP3 320 kb/s
Download
MP3 128 kb/s
Download
 


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:02

سلام من اولین باره به وبتون سر زدم راستش عموما نظر نمیدم ولی ایه چیزی خیلی تعجب کردم محتوای پست های مختلف اختلاف معنایی (یابه قول بعضی) خیلی اختلاف فاز داره بعضی چیزها خیلی حمت دارن نمیدونم ولی به نظر من آوردنشون کنار مثلا موسیقی خارجی فلان خواننده زن خارجی یه جورایی بی احترامیه

سلام ممنون از شما که به وبلاگ من سر زدید
درباره بحث که مطرح کردید من به نظر شما احترام میزارم چون هر کسی در این دنیا به این بزرگی یک نظر و عقیده خاصی داره ولی از دید من بی احترامی یا بی ادبی محسوب نمیشه

فرشته یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:23 http://www.feri-1375.blogsky.com

زندگی زیباست....اما........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد